המלצה על אמצעי פריצה

 

אמצעי פריצה מומלצים
אמצעי פריצה מומלצים

המלצה על אמצעי פריצה לבית ולרכב

בבואנו לסקור מספר אמצעי פריצה לבית ולמכונית נעזרנו במספר מנעולנים מקצועיים וביניהם מנעולן מקצועי מומחה בירושלים AK.

ביקשנו מהמנעולן המקצועי מירושלים AK להציג מספר אמצעי פריצה מוכרים:

אמצעי פריצה לבית

  • מנעול כספת או גו'אל – פתרון מיגוני ברמה גבוהה ביותר לבית. מנעולן מקצועי לומד את דרכי פריצת המנעול כך שהפגיעה בו תהיה מינימאלית וניתנת לתיקון.
  • מנעול עם כרטיס שכפול – זהו מנעול אשר מאפשר שכפול והמפתח וטיפול בו רק עם הצגת כרטיס מגנטי המאשר כי עומד לפנינו בעל המנעול (ששמו רשום עם מספר המנעול). מנעולן מקצועי מירושלים AK המליץ על שימוש במנעול זה היות והפורץ אינו יכול לשכפל מפתח ללא הכרטיס ויש מעקב על מספר השכפולים ועבור מי נעשים.
  • כספת ביתית – פריצה לכספת היא קשה ודורשת ידע מקצועי גבוה. המנעולן המקצועי מירושלים AK המליץ לבחון לא רק את סוג הכספת וחוזקה אלא גם את המקום בו תותקן. אם הכספת תונח בצד ללא עיגון חזק לקיר או בתוכו הפורץ הממוצע יוכל לקחת אותה איתו. בבואנו להתקין כספת ביתית אנו חייבים לקחת בחשבון את מקום ההתקנה.
  • מנעול בטחון לחלונות אלומיניום – מנעולן מקצועי מירושלים AK הציג בפנינו דרך התקנה של מנעול בטחון הדורש קדיחת חור בתריס כך שכמעט בלתי אפשרי לפתוח את התריס מבחוץ.

אמצעי פריצה לרכב

  • מערכת אזעקה – מנעולן מקצועי מירושלים AK אמר שזהו אמצעי ההגנה הבסיסי לרכב. בגלאי מפעיל אזעקה בעת נסיון פריצה לרכב.
  • משבת מנוע/אימובלייזר/עלוקה/קודנית – השבתת פעולת המנוע ללא שימוש במפתח המקורי או הקלדת קוד אישי.
  • אביזרי נעילה – מנעולי הגה, הילוכים או מנעולים משולבים. זהו אמצעי הגנה נוסף, נייד, אותו בעל הרכב יכול להוסיף על המעאכת הקיימת. מנעולן מקצועי מירושלים AK אומר שזהו עוד אמצעי שנועד לעכב פורץ אפילו אם הצליח לשים ידו על מפתחות הרכב.
  • מערכת איתור לרכב – בעלי רכבים מחברים את רכבם למערכת של חברה לאיתור רכבים שתפקידה לדעת, בכל זמן נתון, היכן הרכב נמצא פיזית. מנעולן מקצועי מירושליים מציין כי ישנם רכבים שניתן לשלוט עליהם מרחוק ואפילו להוציא אותם מכלל פעולה בעת גניבה.

מנעולן מקצועי מירושלים AK ממליץ לבחון את האופציות ההגנתיות הקיימות בשוק לרכבים ובתים ולבדוק את הצרכים הנדרשים לבית ולכלי התחבורה הנזקקים למנעולים. בכל מקרה יש להיעזר במנעולן מקצועי לצורך התקנה או פריצה של אמצעי המיגון.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן