המלצה על נוזל לסיגריה אלקטרונית | נוזל מומלץ לסיגריה אלקטרונית

 

Smiling Woman

נוזלים לסיגריה אלקטרונית

סיגריה אלקטרונית משמשת כתחליף למוצרי עישון מוכרים וידועים כמו סיגריה, סיגר ומיקטרת. הסיגריה האלקטרונית למעשה מהווה מכשיר אידוי אלקטרוני ועיצובה מדמה את המוצר המקורי ומעניקה למשתמש תחושה מדומה של פעולת העישון.

הסיגריה אלקטרונית הומצאה לראשונה בשנת 2003 אולם עבר זמן עד שנוצר ביקוש לפטנט ורק בשנת 2005 החלו בייצור המוני שלה.

כיצד סיגריה אלקטרונית עובדת?

הסיגריה האלקטרונית מופעלת באמצעות סוללה הסוגרת מעגל חשמלי בעת השאיפה. היא מוטענת בנוזל לסיגריה אלקטרונית וברגע היניקה הנוזל מתחמם והופך לאדים שיוצאים ממנה כך שהיא מדמה למעשה את פעולת העישון ללא ניקוטין.

מה מכיל הנוזל לסיגריה אלקטרונית?

הנוזלים לסיגריה אלקטרונית מכילים מספר חומרים המייצרים אפקט של אדים, טעמים וריחות והם מורכבים ממספר חומרים עיקריים:

  1. פרופלין גליקול – חומר הנמצא בשימוש נרחב בכל תעשיית הטיפוח ונחשב בטוח לשימוש. זהו החומר האחראי על טעם הנוזל.
  2. גליצרין צימחי – חומר הנמצא בשימוש נרחב בתעשיית המזון וגם הוא נחשב בטוח לשימוש. זהו החומר האחראי על סמיכות האדים (ככל שיש יותר גליצרין כך האדים יהיו סמיכים יותר).
  3. ניקוטין נוזלי – זהו ניקוטין ברמת זיקוק רפואית שנשאף על ידי המשתמש כאדים ואינו משאיר משקעים של זפת ועטרן כמו בסיגריה רגילה. הלקוח יכול לבחור את הנוזל ברמות ניקוטין שונות או לחילופין גם ללא ניקוטין כלל.

בחברת ceris (סרי'ז) ניתן למצוא מגוון של נוזלים לסיגריה אלקטרונית בטעמים מגוונים: דובדבן, מנגו, פירות יער, טבקו קפה, תות נרגילה, מסטיק, תות מילקשייק וקפה.

אוכלוסיית היעד לשימוש בסיגריה אלקטרונית

קהל היעד העיקרי הוא מעשנים ותיקים אשר רוצים להמשיך בהרגל זה ולהפחית במקביל את נזקיו המידיים והמצטברים.

שימושים עיקריים במוצר

החלפת מילוי כלי העישון במקום בניקוטין, שהוכח מעל לכל ספק כחומר מזיק ביותר, בנוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית המעניק גם טעמים מגוונים וגם שומר על בריאותינו.

מחיר מומלץ

נוזלים לסיגריה אלקטרונית מגיעים בבקבוקונים אשר עלותם נעה בין 50 ₪ ל 120 ₪ לערך, תלוי בסוג המילוי המבוקש.

ישנן חברות שמאפשרות טעימות לפני הקנייה על מנת להקל על הלקוח את הבחירה בסוג נוזל המילוי. בחברת סרי'ז ניתן להגיע לטעימות הכוללות את כל סוגי הטבק ולברור מהמבחר המוצע את הנכון ביותר ללקוח הספציפי.

לסיום ניתן לומר כי הרגל העישון הוא הרגל מזיק לבריאות. התלות הנפשית אפילו מוגדרת חזקה יותר מהתלות הפיזית ועל כן באם אתה מעשן ואינך יכול לחדול מכך עדיפה הסיגריה האלקטרונית על הסיגריה הרגילה ולו רק בגלל שכך תשמור על בריאותיך ובריאות סובביך אשר נאלצים כל חייהם לספוג רעלים עקב עישון פסיבי.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן