המלצה על שעון יד | שעוני יד מומלצים

שעוני יד מעוצבים לגברים צצו ר

שעונים מומלצים לגבר

ק באמצע המאה שעברה. עד אז תחום שעוני היד היה רובו ככולו שייך לנשים או לפועלים. גברים מהודרים הצטיידו בשעוני כיס יוקרתיים.

כאשר מעצבי העל שמו ליבם והקצו משאבים לפיתוח ועיצוב שעוני יד לגברים הם מיתגו אותם כסמלי סטטוס יוקרתיים ובדרך כלל פיתחו אותם בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת ביותר שקיימת באותה השעה.

פיתוחים טכנולוגיים בשעוני יד מומלצים לגברים

כאמור, חברות המתמקצעות בפיתוח ועיצוב שעונים לגברים מצאו כי הנתון השובה כל גבר ממוצע הינו טכנולוגיה מתקדמת. בעבר שעוני היד לגברים היוו מראה שעה ותו לא. עם הזמן בשעונים לגברים הוטמעו טכנולוגיות מתקדמות כגון: המרות אנרגיה – אנרגיה של שמש או תזוזה טוענת את השעון ומאפשרת את פעולתו, תצוגות דיגיטליות לצד אנלוגיות, הפיכת השעון למכשיר טלפון המסוגל לקבל ולהוציא שיחות, התממשקות הטלפון הנייד עם שעון היד המומלץ המאפשרת קבלת והוצאת מיילים, הודעות וסמסים, אפליקציות בריאותיות המודדות את הגוף בשעת מאמץ ומנוחה ועוד ועוד.

אוכלוסיית יעד לקניית שעונים מומלצים לגברים

אוכלוסיית היעד לרכישת שעוני יד מומלצים לגברים הינה זכרים, מכל גיל שהוא, בעלי מודעות טכנולוגית ואופנתית שמעוניינים להקרין את הצלחתם לחברה הסובבת אותם. שעוני יד מומלצים לגברים הפכו סמל סטטוס לגברים מצליחנים.

מספר דוגמאות למעצבים של שעוני יד מומלצים לגברים

  • גיאורגיו ארמני – מעצב איטלקי שהחל את דרכו כמעצב בגדים הוט קוטור לגברים ואחר כך החל לעסוק גם באופנת נשים. עם השנים ארמני גלש לעיצובים בתחומים שונים כמו ריהוט ומטבחי יוקרה, אביזרים, בדים ושעונים.

עיצובי שעוני היד לגברים שיוצאים מבית אופנה זה יקרים ואיכותיים ונתפסים כעיצובים קלאסיים.

 

מבית האופנה שלו יצאו מבחר של שעונים מרהיבים לגברים כדוגמת:

 

Armani AR1808 – זהו שעון יד לגבר המתאים לתקופות של פנאי ולא לצלילה או שנירקול למרות שעמיד במים עד 50 מטר, עשוי פלדה ונירוסטה. שעון יד לגבר זה הוא כסוף ומציע חיוג שחור בעל שלושה גבולות (חלון תאריך ולוגו), בעל מנגנון קוורץ עם תצוגה אנלוגית, צמיד mesh עם אבזם סגירה. מחירו: 2100 ₪.

Armani AR5932 – זהו פריט יפיפה, בעל צורה עגולה, תצוגת כרונוגרף, עשוי מנירוסטה ופלדה, בעל אבזם פרפר, תצוגה לבנה, מנגנון קוורץ. מחירו: 2300 ₪

 

  • הוגו בוס – בית אופנה גרמני המתמחה באופנת גברים הוט קוטור. הוגו פרדיננד בוס ייסד את החברה בשנת 1923. מותגי האופנה מופצים ב 103 מדינות בעולם ונמכרים באלפי חנויות. הוגו בוס הוציאה קווי מוצרים שונים כגון: הנעלה, בשמים ואביזרי אופנה.

חברת הוגו בוס יצרה שלושה קווים אופנתיים: בוס אורנג (מראה יומיומי), בוס בלאק (מתוחכם ואופנתי) ובוס גרין (הספורטיבי).

מבית אופנה זה יצאו מבחר של שעוני יד לגברים כדוגמת:

Boss 1513433 – שעון יד לגברים בעל מנגנון קוורץ, כרונוגרף סטופר, עשוי פלדת אל חלד, לוח שחור מעוצב להפליא בשילוב אינדקס קווי, רצועה עשוייה פלדת אל חלד, לוגו בולט, תאריכון אנלוגי, עמיד בצלילה ל 50 מטר, בעל זכוכית עמידת שריטות. מחיר: 2600 ₪

Boss1513320 – שעון לגברים בעל מנגנון קוורץ, כרונוגרף סטופר, גוף השעון עשוי מזהב אדון, לוח כחול יוקרתי בשילוב אותיות רומיות מוזהבות, רצועת עור כחולה, לוגו בולט, כרונוגרף מוזהב מלא וסטופר, תאריכון אנלוגי, זגוגית למניעת שריטות. מחיר: 3600 ₪

זוהי רק נגיעה, טיפה זעירה בים של מעצבים מהשורה הראשונה המפתחים ומעצבים שעוני יד מומלצים יוקרתיים לגברים.

כיום, בעת פגישת עסקים או פגישה חברית נמדד האדם בין היתר על פי לבושו וטעמו באביזרים נלווים.
שעון יד יוקרתי לגבר אשר נקנה מבית מעצב ידוע ואיכותי יעלה לאין ערוך את מניותיו של העונד אותו. ככל שבית האופנה יקר ואיכותי יותר כך יעלה ערך השעון והסטטוס של הגבר העונד אותו.

המלצה שלנו - פולו נינג'ה שעונים לגבר
שעון יד לגבר
מרקו פולו
מעצב

Articles You Might Like

Share This Article

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן